Lördag

Kan väl sammanfatta dagen som något smärtsam. Drog ut två tänder igår. Inte ett dugg kul. Bra tandläkare dock. Fastän jag nästan bet honom (ojdå) . Det var faktiskt inte meningen. Men när man är bedövad i halva ansiktet och försöker svälja och så råkade tanläkarens hand va i vägen. Inte meningen. Och knappt mitt fel.  Hihi.  Tänderna satt typ fast hårt men efter fyra bedövningssprutor till två tänder  en aningens mer smärta så var de ute och jag fick äntligen åka hem. Fick order om att ta två alvedon när jag kom hem, sen slocknade jag i soffan. Jag som aldrig kan sova på dagen, sov från fyra till sju. Och inte va de nåt problem att gå och lägga sig och somna tidigt heller. Så kan det va. Hoppas bara att smärtan går över snart. Kan förtillfället inte äta något som behövs tuggas riktigt ordentligt och inte dricka ur glas. Så allt dricks med sugrör. Kaffe med sugrör var en ny erfarenhet kan man säga.  Men men = )

Sprang även in en sväng på skokällan innan tandläkaren igår. Köpte ett par skor i förebyggande smärtsyfte  =)  som en liten tröst sådär. Hihi.
 
Bilden gör dem verkligen inte riktigt rättvisa.

Nej. Nu : Robinsson.  Sen: Eurovision.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: jonna o

lider med dig. Hade inte vart kul att dra ut två tänder. Men tröstköpet va ju supersnygga iaf :)

2009-05-16 @ 22:48:42
URL: http://pusselbiten.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gud vad snygga :O

2009-05-17 @ 11:03:47
URL: http://sarahonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0