Söndag

Söndag igen. Med andra ord i morgon är det åter igen måndag när man får gå upp vid halv sex.Men det gör inte så värst mycket. Denna veckan, sedan sommarlov.  Det är mycket att göra denna veckan. Det kommer bli jobbigt och nerverna kommer väl sitta mer utanpå kroppen än innuti. Som alltid när jag är nervös, stressad och så vidare. Det är bara att försöka stå ut. Det ska gå. 

Idag iallafall så har jag rullat ett huvud permanent. Det är inte så fint, men det är dock rullat ett huvud. Vid fem körde vi till utkiken tror jag minsann det heter. En resturang typ. Åt buffé. De hade potatisgratäng, en väldigt mjuk sådan. Och någon mjuk fisk. Så det var väl vad jag försökte få i mig. Gott iallafall =)   Det fina däruppe är att man ser hela stan. Jättefint =)

Morsdag idag med. Grattis mamma!  <3

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0