Onsdag 20 Maj

Är så nedrans sugen på äppel, päron, choklad, ostbågar, chips, popcorn, riktigt knaprig paj och så vidare. Bara för att jag inte kan tugga det . Hmm... Efter tandställningen är i munnen, efter de slutat göra ont. Då minsann ska jag frossa i allt gott  xD Wanna join me?  Haha nej så blir det nog inte minsann. Men visst blir man alltid sugen på sånt man inte kan äta förtilllället =)

Idag var det lång sovmorgon, men va inne i stan vid elva iallafall.Åkte med mamma, det lockade mindre att gå till bussen i ösregn än att gå runt i stan tills jag började. Permanentade en vän. Var riktigt nervös där ett tag. Men slutet gott, allting gott. Det blev bra tillslut = ) Riktigt fint och det klädde henne bra =) Hihi
 
Nej, nu ska jag minsann klinka lite på pianot  = )
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det har du rätt i :D gult vore nice!

2009-05-21 @ 02:12:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0