Måndag

Sjukdom? Beroende? Börjar jag bli knäpp?    Inte en aning, men twilight är för nedrans bra. Natta var här en stund innan, Den ungen hade inte sett filmen. Då var det ju ett måste. Såklart. :O  Eller , det blev att se den två gånger.   Fem gånger på fyra dagar. Hmm..  But I like it!   = )

IDag i skolan blev det någon slags massage, ganska udda känsla när 8 personer sitter på golvet runt en nionde och masserar. Folk som gick förbi utanför glasdörren småskrattade, log och hade allmänt kul åt oss. Kul för dem.

Natta fick även ett ryck. Hon skulle fixa lugg. Jag fick agera  frisör. Jag tror de blev någolunda rakt tillslut  = ) håller tummarna för det.

Hittade en stört söt klänning från Nelly


Lollita Dress SEK 299, Rut m.fl. - NELLY.COM


Take Care!

Kommentarer
Postat av: cicci

JAG ÄSLAR KLÄNNINGEN !!! I WANT IT ! <3

2009-05-14 @ 13:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0