Måndag, igen.

Dagen började med skola, såklart. Även med permanentprov.  Med min vanliga tur så fick jag såklart de små äckligt jobbiga spolarna. Uch, jag hatar dem. Fick i allafall G+. Är nöjd med det. Sedan blev det att kamma lite vågor (hör och häpna).   Efter skolan mötte jag upp mamma, gick en sväng på stan och tittade på tapeter. Hittade faktiskt en fin tapet. Grå.

Körde även lite bil från det att vi handlat tills vi kom hem. Uch vad kul det är. Hemma blev det typ cupcakes fabrik. 24 marsinpanrosor och dekorerade muffins senare kunde mamma köra dem till mötet.

Tänkte strax tvätta bort sminket och göra mig redo för att se project runway. Började sy en kjol innan, orkade inte sy färdigt den. Kan behöva lite inspiration. 

Take Care!


Kommentarer
Postat av: h

cute!

2009-05-07 @ 15:56:53
URL: http://halshammar.se
Postat av: h

cute!

2009-05-07 @ 15:57:44
URL: http://halshammar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0