Tisdag, 10 Mars

Klockan börjar närma sig snart läggdags. Orkar verkligen inte med att koncentrera mig i skolan om jag är upp sent :S 

Klippning på lektionen idag. Gick faktiskt över förväntan och helt okej. Efter den lektionen så var det lunch. Eller ja. "lunch" .  Fisk med någon slags panering, ris och typ tomatsås. Udda kombo. Gick att smaka. Efter det var det dags att ja, fjanta något innan vi traska vidare ner till idrotten. Rolig, annorlunda uppvärmning =) Har på något sätt börjat tycka det är kul att röra sig ibland :S Det är något nytt för mig xD

Efter idrotten så åkte Natta och jag med min lilla mamma hem. Eller ja, en bit åkte dem snarare med mig. Passade på att övningsköra lite den allra sista biten hem. Alla överlevde :O Ingen skadad. Natta var lite orolig. =)  Väl hemma har vi pluggat oss igenom dagen. Även det har gått över förväntan. =) Härligt. Känns skönt när man får mer gjort än vad man trodde man skulle hinna.  Hann även med en fika. Kaffe, glass, jordgubbar och kiwi ;) We like .

Imorgon Så är det mycket möjligt att jag måste göra två prov jag missade när jag var sjuk förra veckan. Curles och matteprov. Men men, det löser sig nog. Måste även fortsätta plugga till schamponeringstestet. MEn men. Uch känner hur ögonen börjar ge upp för idag xD   God natt får man väl säga då da xD  Hörs när vi hörs. Med andra ord om jag får tid imorgon.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Tobias

hahaha ja lite ;D

2009-03-10 @ 23:20:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

yes dom gjorde en nödlandning ;D

2009-03-11 @ 19:08:02
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0