14 Mars

För cirkus en sådär tjugofyra timmar sedan satt jag och min vän cicci och såg på Sandor/slash/Ida .  =) Och hade ätit upp den fruktansvärt goda Ben&Jerry glassen. Phish food fick bli smaken =) Så söta små chokladfiskar i med. mums =) xD  

Idag övningskörde jag även en aning med pappa. Det gick väl, okej. Vart ett tag sedan jag körde nu så man får ju halvt panik när det är bilar runt omkring en. Men men, övning ger färdighet. Förhoppningsvis.  Åt även sjukt goda pannkakor till lunch. Dem åts med glass och chokladsås. Man kan nästan tro att jag är tjock om man ser på all fika. Så är faktiskt inte fallet, utan jag är helt normalstor xD Kanske är jag överviktig inombords? Who knows. Var även ute och fotade monstrena en stund. Dom är så goa. kör upp mularna mot kamera linsen och ska vara med på kort. xD Galet. Även lite spår av våren kunde ses. I form av snödroppar och nästan sju plusgrader. =)


Lunch


Vår


Den växer dock inte ute, utan inne i vardagsrummet. Men ändå =)

Foton : jag

Nej nu tänkte jag minsann sova.

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0