TjugoTredjeMarsTjugoochTjugoTre

Uch, man har verkligen inte någon möjlighet att inte vara proppmätt här :S jag som inte ens brukar bli hungrig från första början xD  Under dagen har det ätits köttbullar & makaroner till lunch, köttfärssås & spaghetti och nu precis kaffe & glass. Gosh! Det är nog precis som Natta skrev på min arm häromdan, och som jag skrev på hennes för att hämnas ;P   
  Yes, lika barn leka bäst. Och fikagalningar fikar bäst, eller något sådant =)   Sitter och glor på hennes små fiskar med. Jag kommer defenitivt ha något att göra ifall jag inte kan somna =)


We don´t like it.   We love it  :D




Take Care!

Kommentarer
Postat av: Natta

Sv: jag är inte minni du är mer minni! ;D haha ja en applåd för oss :D

Bra det så du inte är hungrig ;D

2009-03-23 @ 21:07:48
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0