Måndagsplugg.

Då var det uppenbarligen måndag igen.  Befinner mig hemma hos Natta, och här sitter vi då med varsin dator i knät och skriver. Okej, lite nörd är det nog allt.   I skolan var det till att rulla tegelstenrullning. gick inte såå bra men jag gjorde det iallafall.. alltid något. Skollunchen bestod av ehm... kycklingköttbullar i tomatsås? SURA köttbullar :S och sen ris.  uch. .    VI åkte sedan hem till Natta och har pluggat hela eftermiddagen med stopp endast för att äta. Lite duktigt kan jag tycka. För man blir en aning snurrig av permanentkemi kan man väl säga.  Kanske skriver något senare. om jag kommer på något att skriva vill säga =)   Hej så länge ; )


 


Nörderi på hög nivå. Och nej, min dator är inte helt enorm.


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Natta

Vi är såååååå duktiga ;D och snart är det ännu en pause med massa maränger, chokladsås och massamassa massa GLASS!!!! :DD

2009-03-23 @ 19:42:07
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0