Måndag, 30 Mars

Endast en vecka kvar till påsklov, Jag längtar.  Ska bli skönt med en vecka utan press och stress. Idag var det tegelstenspermanent och vågkamning + clips lockar som gällde. Men Natta och jag började med lite Molton braun.  Det gick inte så bra alls idag. MAn blir frustrerad när det inte går direkt. + att dockan jag hade va helt wierd. Även kamningen kunde gått bättre. Det är svårare än man tror det där med vågor. Uch. .    

Väl hemma var det bara att sätta sig och plugga. Både pluggat och fjantat med Natta i mick. xD Kul =) Hon är för go den människan xD  Permanentkemi suger förresten.  Bara för det är det väl bara att fortsätta plugga nu då..

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Natta

Sv: ja alltså sen är det så hemskt när det är så pass unga människor, man fattar ju att det kan faktiskt varit en själv :S



Hihi jag mick är skoj :) gash x)

2009-03-30 @ 19:18:39
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0