Lördag, 28 Mars

Lördag.  Helgen började utan sovmorgon men med att jag fortsatte prata om min dröm medans jag var halvvaken. Mamma tittade väldigt udda på mig och det förstår jag faktiskt.. Det samtalet var en aning udda med tanke på att jag visste vad jag drömde om, men att det inte vart sant. Jawjaw, det hade iallafall o göra med att en klasskompis somnade på bussen och jag ville inte väcka henne för att hon var trött. Så hon skulle missa något istället. Sjukt var det iallafall xD

Sedan var vi på IKEA :D Det är alltid kul. Räkmacka till lunch. Perfekt. Köpte även en locktång på Media Markt. =) Ska provas kanske imon ? =) Nu blir det Robinsson och springa ifrån ibland för att kolla till kakan som står i ugnen. =)   Imorgon blir det en hel del plugg. Absolut. Måste även läsa lite till på Permanentkemin ikväll.

Här kommer förresten bilder på de grymt goda mackorna igår :D

  
Innehöll potatis, lax, sallad och vitlökssås

 
Helt vanliga räkmackor xD


Tunnbrödsrullar med skinka, sallad och någon slags ost.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Natta

sv: ja fy.. Tack <3

Förresten det ser riktigt smaskigt ut :)

2009-03-29 @ 11:35:23
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0