Frustration.

Idag är en såndär tråkig dag. Det regna då och då och är väldans mulet. Uch. Man blir bara trött  , frusen och hängig av det.   Så efter att jag innan läst igenom allt vi ska ha till provet på fredag så tänkte jag sy färdigt en top/klänning/tunika.  Och för att göra det behövde jag ta en dragkedja från en kjol jag sydde för snart fyra år sedan. Det går ju fort tänkte jag.  Ha Ha Ha! Det tog över en timme att bara sprätta bort dragkedjan :S  Inte nog med de så sydde jag mig nästan i fingret.  Men men, nu är dragkedjan på plats. Alltihopa ser något skevt ut på provdockan men  men :D


Den är typ halterneck  och har dragkedja i mitten där bak. Egentligen så syddes den från början bara lite snabbt för att kunna se om det gick att sy så.( Är en sådan som inte använder något mönster för att då känner jag mig så begränsad i vad jag kan hitta på om jag kommer på några nya idéer.)  Skulle nämligen sy en klänning i sådan modell åt min lilla mamma. Men tänkte att det var väl bara att sätta dit en dragkedja så var den färdig iallafall. Dock kommer jag nog aldrig använda den xD




Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0