13 Mars

Folket kommer nu när som, de kan komma om någon sekund, de kan komma om 12 minuter när klockan faktiskt slår 18:00.   Kom nyss o tänka på att det faktiskt är fredagen den 13:e idag. Denna månade med.  Oturen slog till i form av kyckling köttbullar istället för "riktiga". Skol lunchen med andra ord.

Har hunnit sitta och klinka på pianot och samtidigt sjunga en stund. Härligt. Det är ganska avslappnande att bara spela typ Tears in heaven. Eller strangers in the night. Eller någon annan härlig låt. Ibland får man lov att vara lite musik nörd =) Jag gillart.

En annan sak idag som gjorde mig en aning glad var att Natta hade högklackat, och om jag inte sträcker överdrivet på mig så var hon någon enstaka centimeter längre än mig. WIIIIE :D  Det är något som aldrig händer typ. Så det kändes faktiskt skönt där jag gick bredvid i korridoren med mina platta tygskor med döskallar på xD   Nej men jag börjar bli lite trött att klassas som "hon långa". Det är typ namnet jag har om man ska beskriva mig. Det är inte hon med rödbrunt hår eller något sådant. Nej, jag är "hon långa". *suck*   Det är väl bara to deal with it and leave it antar jag. Men det är sådant man kan blir en aning trött på. Faktiskt.  nej nu måste jag smita.  Skrivs imon . Kanske med en bild lr flera? you never know.  ;)

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0