Måndag, 1 Juni

Måndag, ny vecka, ny månad.
Smidigt att börja en ny månad med en måndag.

Solen har verkligen skinit hela dagen. Det har vart runt 30 grader varm framåt kvällen på altanen. Sommaren är kanske verkligen här? Eller på god väg iallafall.

Känns som om jag kanske , möjligen hinner färdigt med arbetsplanen i skolan ändå. Kanske , kanske. Eller jo, det ska gå. Tillslut. Snart sommarlov iallafall. Vi gillart!  Här hemma har jag stått ett antal timmar, försökt rulla tegelstenrullning. Svårt och inte bra blev det. Men jag gjorde det iallafall.

1 Juni avslutas med att blivit insparkad i en stor sten av mammas häst. Tur att jag är lång och hon liten så att hon som högst kom åt knäna.  Även en ordentlig spark mot foten, precis uder"knölen"  Allt verkar helt iallafall xD  MEn precis som att jag behövde mer smärta än den från munnen. Suck.

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0