Fredag. Skolavslutning. Sommarlov. Tandställning.

Fredag, idag var sista dagen i skolan. Har sommarlov  nu. Skönt, Men på ett sätt en aningens sorgligt. När vi kommer tillbaka till skolan i höst fattas det en klasskamrat.  Siri, som hoppar av. Vi kommer sakna henne allihopa!

När vi kom till skolan var det avslutning i aulan. Några uppträdde, rektorn pratade och de flesta ville väl mest gå därifrån. Som vanligt på avslutningar. Efter aulan satt vi i klassrummet, åt tårta som vår mentor så snäll köpt. Hon visade ett "party-trick" som hon sa. De var faktiskt lite fräckt. Kanske måste provas någon gång. Haha. Sedan smet alla ner i matsalen. Drog ihop tre bord så alla skulle få plats. Relativt tjejig musik var igång och alla pratade, fnittrade och så vidare. Precis som vår klass är. Självklart var alla uppklädda, dagen till ära. De flesta hade klänning, klackar och tillfixat hår. Det drog väl en del blickar, men vad gör det?  Jag tycker om min klass, det gör nog de flesta i klassen med. De är nog bland de roligaste och snällaste människor jag träffat.

Nu ikväll är det egentligen klassfest. Eller ja, det är klassfest. Bara det att jag inte är där. Satte in tandställningen i överkäken i förgår. Gör ont som tusan och kan inte tugga. Kan bara äta sådant som kan sväljas helt eller drickas med sugrör. Får väl se hur länge det varar. Går väl över snart hoppas jag. Men kul är det inte, inte nu iallafall. Dessutom mår jag illa så fort jag äter och har ont i magen nästan hela tiden. *suck*  Har även feber. Men det går väl med över. Ska försöka ta det väldigt lugnt i helgen.

ska fortsätta se på talang nu.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: siri skywalker

bah, kommer sakna er :(

2009-06-08 @ 00:13:54
URL: http://barbiespussy.blogg.se/
Postat av: Anonym

allt bra? =D

2009-06-08 @ 14:22:43
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0