Torsdag

Även denna dagen börjar gå mot sitt slut nu. Är fullkomligt dunder trött. Nästan. Sprungit runt på stan med lilla cicci idag. Eller, lilla och lilla. Hon är ju dock en aningens äldre än mig. Haha. Nejdå. Men sjukt kul var det. Inte förvånad =) Och med samma fart som vanligt så var vi färdiga i stan relativt fort. Så vi gick för att äta lunch uppe på Åhlens. Godare kycklingsallad får man leta efter. Cicci skulle äta någon buffé bestående av en hel del olika saker. Så hon lassade på ett berg mat på tallriken och åt, och åt, och åt. jag satt där och försökte få i mig min sallad. Cicci springer och hämtar mer mat. Ett litet berg med potatisgratäng och kyckling. Hon äter upp nästan allt.  Jag sitter där proppmätt efter att ha ätit lite mer än hälften. Det var liksom en ganska stor sallad ändå. cicci sitter där och tittar på mig tallrik. Sedan äter hon upp en del av det med. Inte nog med det. Sedan hämtar hon vattenmelon.

Vad jag skrattade. Till saken tillhör att cicci är en väldigt tunn och smal liten människa. Och det är ett under att hon får i sig så mycket mat. Har ingen aning vart hon gör av det . xD  iallafall. Efter det så sprang jag och köpte en väska faktiskt. Bild kommer kanske imorgon om jag minns det. =)  Sen tog vi bussen hem. Vägen från bussen och hem gick vi barfota och sjöng. Precis som när man var mindre. Härligt. =)

Hemma blev det äppelpaj, glass och kaffe. Även en aningens sims3 spelande blev det. haha =) Efter att cicci sedan åkt var det bara att gå ut till hästen och göra i ordning dem , lasta och åka iväg för ridlektion. Det gick väl relativt bra. På rätt väg iallafall..


Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0