Lördag

Blev en svänf till Nostalgia idag. Massvis med bilar. Vissa väldigt fina, vissa mindre fina.  Mina favoriter är ju bubblorna. Så nedrans söta bilar.  Har alltid sagt att det är en sådan jag vill ha när jag tagit körkort. Men börjar mer och mer överväga att en new beetle. Så söta!   mmm...

Nog med bilprat.  Iallafall när jag kom hem märkte jag att solen tydligen tagit när man gått runt där i brunnsparken. Vänstra armen var prickig. Fryser ju ofta så oftast har jag ju någon slags tjocktröja eller kofta. Men inte idag. Har även en stor rand från det röda som bli vitt där t-shirten varit. Fint inte. Men men. får väl försöka sola bort den i  veckan.  Men men.

Nu går typ nån göta kanal grej på tv. får väl försöka se lite på den kanske.

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Tilde

cool header! :D

2009-06-28 @ 16:56:48
URL: http://revolverheld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0