Fredag, 17 Juli

Oj.. dött här eller vaddå. Nej men det blir väl så när man har en del att göra men inget intressant att skriva om antar jag.. Blir nog bättre  när skolan börjar igen xD haha vad hemskt det låter. Inte för att det är hemskt. Börjar nästan längta lite smått tillbaka till skolan. Och Klasskompisarna. Det är goa människor det.

Iallafall så har jag precis gjort cupcakes och väntar nu på att chokladen ska stela så att jag kan fixa det sista. Sedan kommer en bild på dem.  Och om cirka 40 minuter kommer våra gäster med. Blir en tur med båten ut på nån ö. Fika där och sådär. och sen framåt kvällen mat här hemma. Trevligt =)

Jo dessutom denna veckan har vi vart grisvakt. Märkligt, jag vet. Nej men ärligt. Det är en gris. Grisen Peggy. Hon är drygt en meter lång och rumsren. haha. Vi har henne faktiskt inte inne i huset även om hennes riktiga ägare har det. Här får hon bo i stallet xD Ska se om jag kan kaske kan knäppa nån bild på henne med. 

Nej , tillbaka till cupcakesen 

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0