TrettioförstaJanuari

Hallå där.

 Idag har jag övningskört på vägen för första gången i hela mitt liv :O Skit skojjigt och alla överlevde.  =D Hihi.  Har även vart ute en sväng med häste och senare blir det till att göra tårta till farfar som vi ska fira imorgon =)  Riktigt härlig tårta är de.. Bild kanske kommer i morgon  =)

Igår målades det i kapprummet igen. Blir faktiskt bra tycker jag =)  Sedan kom Cicci upp dit och vi smet och köpte glass och godis när det va färdigmålat. Fettokväll here we come! Absolut. Nej men det va jättekul att träffa henne igen och det va en riktigt god glass faktiskt.. B&J. Självklart.   Klippte även hennes lugg. Den blev faktiskt rak! :O WOhooo. haha =)   O efter den "fettokvällen" (jaa, vi kallar våra kvällar med godis,glass,ostbågar osv. för det ) Så blir det dags att försöka ta tag i vår hälsa sa vi.. Båda vet nog egentligen hur det kommer gå. Det går bra i en vecka eller två kanske och sedan blir vi så sugna på glass att de inte går xD Får väl se hur det blir denna gången.

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Natta

Ååh va kul att övningsköra på vägen :D men samtidigt måste det varit läskigt? :P

2009-01-31 @ 21:35:54
URL: http://thisisnatta.blogg.se/
Postat av: Natta

Hahaha x) ja men alltså så känner jag med sen känner man sig typ ivägen hjälp liksom :) jag stackars han ;)

2009-02-01 @ 11:05:49
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0