TjugoförstaJanuari

Tråkig rubrik, kanske tråkigt inlägg. Ja, jag känner mig helt enkelt lite tråkig förtillfället =)

Var i skolan och trotsade huvudvärken, förkylningen och allt det där. Permanentprov som var tvunget att göras. Man trodde man skulle stressa ihjäl sig eller något när man bara rullade spole efter spole efter spole. Tyvärr har de blivit ett bättre resultat förut men jag är ändå nöjd med vad jag åstakom =)

Efter frisörlektionen var det mattelektion. Den gick förvånansvärt fort faktiskt. Prov imon. *suck*

Tänkte försöka ta tag i att fixa med headern idag med. Får väl se hur pass bra det går. Haha Förändras den så syns det väl xD

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Julia

super tack för tipset om hårfärg :) kram.

2009-01-21 @ 16:39:49
URL: http://mittiplaneten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0