Sådär =)

Ny header =D fick hjälp av Sarah  (     http://sarahonly.blogg.se/     )         :D Tack så mycket säger vi :D

Naglarna är nymålade , med varierande resultat. är bara nöjd med vänstra tumnageln :S hmm...  
Skolan idag då. Blev färdig med arbetsplanen, som tur var! (andas ut ) Gjordeäven ett matteprov jag missat. DEt var om procent , promille och ppm.. Krånligt..    Längtar lite smått till på onsdag.. vi får äntligen ha egen hårvård då :D och då blir det förmodligen: Bye bye redhead, Heelloooo brunett :D  Fick förövrigt ett ryck i förgår och klippte lug gpå mig själv xD det blev faktiskt okej =) rakare än man kunde trott =)  

Nu väntar sängen och morgondagen med allt vad den innebär. .  xD  Höres då  =) och nu blir det istället till att vara aktiv här.. Jajamen! 

Take Care! 

Kommentarer
Postat av: Natta

Jaa äntligen egen hårvård :D Hoppas jag kan färga ditt hår ;P

2009-01-29 @ 08:40:28
URL: http://thisisnatta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa äntligen egen hårvård :D Hoppas jag kan färga ditt hår ;P

2009-01-29 @ 08:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0