FemtondeJanuari

Ännu en kväll och imorgon är det ännu en dag i skolan. En dag till med mörker på morgonen, en dag till utan sovmorgon, en dag till att åka i en fullproppad buss. Eller man kan ju också se det som en dag till att försöka komma längre på frisörlektionen, en dag till att sätta upp nya mål, en dag till med alla goa människor i klassen =) Så att missa dendära sovmorgonen gör inte så värst mycket, fastän det hade varit skönt med den. Okej, detta hade jag aldrig sagt när pappa säger till mig att gå upp halv sex. Men nu är inte klockan halv sex. Utan lite över halv tio. Så jag tänkte minsann gå och lägga mig. =) 
                                
Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0