21:39

Så Hanna vann tydligen körslaget. Rätt eller fel? Hmm.. Kan inte riktigt bestämma mig

Gjorde tårtan innan. Eller ja, försökte iallafall. Det är både mörk chokladmousse och vit chokladmousse i. Det var en aning problematiskt kan man väl säga. Men med lite hjälp av min lilla pappa så löste sig det. Hoppas jag!  
 
Just baka är något hisklans kul tycker jag. Typ Cupcakes, tårtor, äppelpaj, hallonpaj, kladdkaka  och you name it typ. Det är kul att dekoerera dem. Se hur glada människor blir om man bakat till dem eller att man kan känna sig lite stolt att det minsann inte är någon sådan där köpe kaka! Utan en äkta kaka. Nu känns det som att jag bara svamlar runt om kakor :S hmm.. det kanske jag gör =) Men jag kan inte hjälpa att jag tycker det är kul att baka xD HaHa

Jag vill för tillfället ha varmare väder. Inte för att jag är den typen som springer runt barbent med en kort kjol och linne. Nej nej, men för att man ska kunna ha högklackade skor. Inte massa stövlar eller skor som täcker hela foten. Fina skor. Höga skor. Okej, fastän jag bara "fyller på" längd på mina redan 173 centimetrar så är det kul med klackar. O så är det med den saken .

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0