17:50

Hallå där =)

Innan, precis när jag kom hem så plockade mamma fram en stor skål grädde. Inte möglig eller något sådant. Bara lite gammal för att kännas god och fräsh att äta. Men inte för katten. Vi höll fram skålen framför honom. Denna goa gråa filur med hamsterkinder stoppar ner hela huvudet i skålen och snart är större bitar av ansiktet täckta av grädde. Han hade tillochmed grädde i örat! Haha! VI fick oss ett gott skratt här hemma i allafall. (men nej, vi gav honom INTE hela skålen. Riktigt så dumma är vi inte  xD ) 

Skoldagen då da.. Först datakunskap.. Det intresserar inte mig speciellt men det är väl bara att försöka. Vi ska tydligen ha ett prov i det efter sportlovet. Där ska det vara typ alla delar i en dator och om windows osv. Vi förstod väl inte riktigt vad som skulle ingå. Hoppas på att få mer detaljerad information om det senare. Sedan var det dags för svenskan. Läsning.  En  kort,kort lunch och sedan mattelektion.

Imorgon är det börja tidigt (som vanligt) Ha frisörlektion. Med tanke på att A-kursen är färdig nu så ska det faktiskt bli intressant o se vad som ska hittas på under morgondagens lektion :D  efter det så är det svenska och efter skolan blir det till att fortsätta måla en stund. Inte så mycket kvar o måla.. Hoppas jag. På kvällen så blir det en kväll med Cicci! Kanske "fettokväll"! Dock har jag enda sedan igår vart sugen på melon.. och... Frukt :S får väl se hur det blir med den saken =)  

Nejs, nu tänker jag titta på skoooooor ;)  Se ya later!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0