This day so far

Hej hej hallå =)   Idag, skola som vanligt.  Helt okej =) Nästan mer än okej =) xD  Egen hårvård. Blev typ rödbrunhårig.. Mot min vilja. Det är iallafall med jämnt nu än innan. Men surt när man förväntar sig en sak och man får FEL färg att blanda o ha i håret från början =/ Men men, Natta gjorde ett bra jobb iallafall måste jag säga =) Fastän jag typ blev en aning sur då och då när hon slängde hårlängderna som hade färg på sig i mitt ansikte (fastän de inte va me flit) xD . Hennes hår ska vi fördmoligen fixa  i helgen =)   Efter det va det mattelektion =) Helt okej.

 I eftermiddas har väl inte hänt allt för mycket. Följde med mamma o lillebror in till stan en sväng. En riktigt snabb sväng. Men en vit, söt väska fick föja med hem från H&M =) Bild kanske kommer senare? =)   Se ya later!

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0