FörstaFebruari

Ny månad, en aning närmre våren/sommarn/varmare väder. Trodde jag ja.  Idag när jag vaknat och tittade ut, tror ni inte det låg snö på marken?! Jo självklart. Men jag menar . SNÖ?! :S  Nej... Det va inte såhär jag ville ha det när jag igår satt och skrev om längtan till de högklackade skorna.  *suck* men men, det va bara lite trots allt och snart är det väl försvunnet.

Idag så var vi hos farmor en sväng och firade farfar som fyllt år för ett tag sedan. Tårtan var ätbar =) *andas ut* Dock var den bättre förra gången jag gjorde den :S  Övningskörde även lite idag med =) skitkul det där.

Imorgon är det skola igen. Och inte bara det, efter skolan blir det att vänta med Natta som ska till optikern =) Kanske att även hon blir en liten nörd i glasögon =) Haha xD

Jawjaw. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sedan framöver även sova. :S

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0