Fettisdag!

Heter det Fettis-dagen eller Fet-Tisdagen :S Det stämmer ju vilket som, iallfall idag. SJälvklart har det ätits en semla idag. I miniatyr dock, med en miniatyr kopp kaffe. Alldeles lagom med andra ord. Bild kommer kanske i morgon =)

Idag, tisdag. Klippning med Nils. Det är svårare än man tror. Dessutom är mina fingrar typ snea :S udda. När det gick sådär på klippningen så blev det inte bättre av att vara så fruktansvärt nervös. En liten dos av tandläkareskräck kan man väl kalla det. Och eftersom jag var tvungen att gå dit själv. (Ja, min mamma följer med mig till tandläkaren trots att jag fyllt 16 och jag är inte ett dugg ensam om det)   Det ligger i och försig bara tvärs över gatan vid skolan. Men själva grejen att nån rotar i min mun och man själv är helt hjälplös. Njae. Men det funkade väl trots allt. Trots en anings smärta och  orolighet. XD  De skulle göra en avgjutning av tänderna , sådär de gör innan man får tandställning. Får väl ändå  säga att äntligen så har de kommit så pass långt att de äntligen gjort avgjutningen. Efter en kö på hmm.. en sisådär två år blir man lite halvtrött xD Nej men nu är det på G med en förbättring av tänderna. SKönt det.

Kom sedan tillbaka till skolan och vi skulle ha gjympa lektion. Förvånansvärt nog har jag börjat känna mig taggad inför just de lektionerna. Att det ska bli lite kul liksom. =) Knasigt. Boxning var det som vi skulle köra. Faktiskt riktigt kul. Jag tror hela klassen fick ut en bit av sin ilska för en viss person. Det var jobbigt. MEN härligt på något sätt. Dock kände jag av värken i ryggen en aning. tråkit.

Efter skolan följde Natta med hem. För pluggning inför datakunskapsprovet som är på Torsdag. Man fattar inte överdrivet mycket men det känns ändå som att det är mycket jag har koll på :S om man nu ens kan formulera sig så. Ja ja, det märks väl på Torsdag vad man kan och inte kan. Vi byggde även ihop de små söta minisemlorna. :D och åt räksmörgåstårta =) Gött!   Hon fick även höra hela berättelsen om tandläkaren, från början till slut. TVÅ gånger, inklusive alla ljudeffekter xD  

Har även gjort en tårta. Lillebror fyller stor pojke på fjorton år imorgon så då tog jag på mig ansvaret att se till att han får en helt okej looking tårta. FÅr väl se om jag lyckades. Det är nämligen ingen tårta som egentligen existerar. xD ett hemmabygge, nördprojekt eller varför inte en wannabe tårta ? nej men den blir säkert helt okej. Upp till bevis imorgon.

Oj! vad långt det blev :S xD så kan det gå.  Nu tänkte jag hoppa i sängs. Eller, gå och lägga mig då. Uch vad länge sen de va man hoppade i sängen :S Sakna en aning. xD  jawjaw. Godnatt!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0