21:46

Befinner mig hemma hos Natta just nu =) Vi har precis sett alla dansa på Let´s dance och doppat masa frukt i choklad. mumsit mumsit :D Så fort alla dansat färdigt så smet vi åter tillbaka till datorerna  =) HAha xD det ser nog ganska kul ut det här. Vi sitter i samma rum, en dryg meter ifrån varandra och bloggar. Ja vi skriver till omed på samma rad förtillfället. Haha xD Kanske skriver vi även om samma saker? Haha XD

Idag i skolan rullade vi Permanent med typ Molton braun spolar (stavning?!)   Det var faktiskt riktigt roligt :D Hihi. Vi hade även svenska.. VIlket funkade det med. Vi gick igenom satsdelar. Svårt, komplicerat och halvt omöjligt.

I går så var jag på ridlektion. Red på mammas häst, den lilla bäbisen. Eller hon har fyllt fyra och är trotsig som värsta tonåringen men i huvudet är hon som en bäbis. Det gick okej tills hon började stirra, stegra lite och typ sparka hit  dit. xD Men men jag satt kvar och det är väl bara att tänka bättre lycka nästa gång.  =)

Natta har grodor i sitt akvarium. Jag skojar inte. Riktiga, små grodor. Kanske kan knäppa kort på dem sen.. Who knows?! Men det är lite udda iallafall :D Men udda är ju kul så. 
Se ya later ;P

Take Care! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0