18:18

Jaha. nu sitter man här igen då.  Skulle egentligen vart iväg och sjunga nu. Men har inte kännt mig  hundra idag så jag hoppade det.  SKolan idag då. Lika mycket skratt som vanligt . Tror jag. :S xD   Den "efterlängtade" datakunskapen ägde rum idag. Jag tror att alla i hela klassen sitter o längtar varje dag tills torsdag morgon och datakunskapen! (NOT!)

efter skolan följde jag med Natta för att hämta hennes glasögon. =) Hon passade massvis av bra i dem =).  Kände mig även lite duktig över att jag gick hem från bussen. Fastän det snöade =) Så det så. 

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Natta

ja herregud min klockrena tung uträckning xD hahah

tack så mkt för du följde med :D tack! :D

2009-02-13 @ 11:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0