Slapp dagar

Jullov. Med andra ord, mycket o göra. Eller helt slappa dagar. Gillar båda. Haha. De senaste dagarna har bestått av lugna dagar framför julfilmer på tv. Like it.

Idag däremot bar det av mot Ikea och kalmar. Från ikea fick jag med mig ett par meter svart tyg, så att en klänning jag syr, blir klar någon gång. Haha. Även några klädhängare, en soptunna fick följa med hem. Blev även en räksmörgås till lunch där inne. Sedan tittade vi lite i affärerna utanför. Hittade en smal locktång och ett USB-minne så jag kan lägga över alla bilder från den gamla datorn på det.

Ikväll har det blivit vaniljglass, varma hallon och en kopp kaffe framför en film. Härligt. Imorgon bär det förmodligen av en sväng till Ronneby. Träffa Natta för att se lite på rean i Lilla, lilla ronneby. Hahaha. SKulle inte förvåna mig om vi hinner med en fika med ;P

Take Care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0