Praktik, feber, huvudvärk, tandställning, glass..

Ja, Hela denna veckan är klassen ute på praktik på olika salonger. Jag har hamnat på en jättetrevlig salong där det bara är en frisör. Lokalen är jättefin och hon är trevlig =) Så de kan nog bli en kul vecka trots att de inte finns mycket alls att göra. Men detta var ju bara måndagen =) Men har ändå fått med mig lite tips och trix.

Har haft väldigt ont i huvudet sedan igår faktiskt. och idag när jag kom hem så hade jag feber med. Suck. Jobbigt och rätt olägligt. Och eftersom ja även har ont i halsen har jag knarkat glass. Haha.

Imorgon börjas dagen med att tandställningen i underkäken sätts in. Ser inte riktigt, riktigt fram emot de. Men det blir nog bra kanske. Får väl se det.

Måste även börja plugga till kadriljträningen på fredag. Jag lyckades på något sätt hamna längst fram tillsammans med en annan. Som vanligt :S Vilket även betyder att jag är en av dem två som måste kunna hur vi ska rida bäst. Haha det får vi se hur det går xD

Nej, nu ska jag nog börja bege mig mot sängen.
Take Care!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Det tycker jag med, älskar den modellen =)

2009-12-07 @ 21:57:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

Haha jag menar det, ser så löjligt ut!

2009-12-09 @ 18:09:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

tack :) vad roligt att höra!

2009-12-13 @ 20:52:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0