Torsdag

Jaha. Ännu en lång skoldag avklarad. Idag vart det föning, klippning, färglära och att föna vågor som stod på schemat. Vågorna gick inte speciellt bra. Men man kan ju inte va bra på allt (eller typ nåt)  xD Nej men allt är ju svårt från början. Tror även klippningen blev sned :S men ändå!  :D kul är det iallafall.

Har även påbörjat mitt så kallade "organiserade liv". Med andra ord , mamma fixade mig en almanacka. Nu är det upp till mig att skriva in allt i den och inte slarva bort den :S Det är ett sort steg  kan man väl säga xD  Från början vart den dock väldigt tråkig. så med lite tid, fantasi och sådär så blev den som bilderna under visar. På framsidan står namn, och kalender för vilket år.  Personlig är den ju iallafall.



Första bilden är framsidan. Andra bilden baksidan. På första bilden syns även en mugg jag fått av lilla Cicci. Hon tyckte den va ganska så jag. Det har hon kanske rätt i. Hon känner mig för väl den damen.  haha 

Take Care!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0