Spring is here

Nu har jag påsklov =) känns fruktansvärt bra! och idag har det varit värsta vårvädret :D 

Först var de iallafall datakunskap, men allas vår favoritlärare. (Kan vi låtsas iallafall). Sedan var det svenska och jag, Natta och Jonna visade en bit av "A walk to remember" . Snyft snyft på hög nivå. var lite krångel innan bara med hur den skulle visas. Filmen funkade inte på någon dator i skolan och inte heller i dvdn så vi fick hämta Jonnas dator xD men de löste sig =)   Efter svenskan var det till att lämna in hemtentan till matten. Det får bära eller brista känner jag. Jag orkar inte lägga energi på det.  Efter det va det dags för teater. En så kallad enmans teater. den var inte alls fånig eller udda. Eller kanske lite udda. Men framför allt var det fräckt och jagvar så otroligt imponerad över killen. Så fräckt!

Efter skolan blev det minsann glassiären för första gången i år med nästan halva klassen. Bilder kommer imorgon, när jag lagt in dem på datorn.  Riktigt , riktigt gott var det och det var ett riktigt trevligt sällskap. =) Man bara måste tycka om vår klass xD  Efter glassen blev det en liten runda på stan innan vi gick till stationen och väntade på Nattas vän för att sedan åter igen gå tillbaka till skolan och öppet hus. Fick schamponera , föna och platta håret på en lärare. Klart man blev nervös. men det gick bra trots allt.  xD

Nu ska jag väl snart sova tror jag. 

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0