Onsdag

Onsdag kväll redan. Apu idag igen. Riktigt trevligt.    Igår var Natta här. Ännu en gång har jag skrattat så man kan tro att: jo jag har kanske några magmuskler iallafall, trots allt.  =) En hel del sång och galenskap bjöd iallafall dagen på. xD Även Bip-test  skolan.  Jag är tillräckligt nöjd. Med tanke på min rygg så är jag nöjd. Men jag vill ju kunna mera. Men efter två år så har man lärt sig lite. Det är inte lönt att pressa ut alla krafter ur sig själv bara för att. Har man lyckats med en föbättring till sist och kroppen säger ifrån att det går inte mer, då är det bättre att lägga av och va nöjd med förbättringen.

Imorgon hoppas jag vi får reda på hur det gick med datakunskapen och Excel. Även hemtentan i matte hade vart en aning intressant att få reda på . Under morgondagen ska jag även träffa Cicci. Så skjukt, alldeles för länge sedan vi sågs på äkta. Visst man ses ju snabbt i matsalen ibland men ändå.  Så det blir iallafall att möta upp henne, fördriva tiden en stund och sedan ska hon vara tränare innan jag kanske , kanske ska kapa lite granna på hennes hår. Om hon vågar vill säga.  Eller kanske ska tillägga, ifall jag vågar. xD
 
Nej, nu ska jag nog krypa i sängs tror jag. Det tar ju sin tid att ta bort sminket och sådär med så det börjar väl bli dags skulle jag tro. 

Take Care!


Kommentarer
Postat av: Natta

Massa kul:) hoppas du och cicci får det bra =) hälsa henne!

2009-04-23 @ 09:26:17
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0