Måndag / Monday / Lunes

Skola imorgon. Känns ju lagom kul.  Bara 2 månader kvar tills sommarlovet. Vilket stressar en ännu mer. Alltså så ligger nu 8 veckor framför mig fulla med plugg, stress, press och så vidare. Och även ont i munnen någon gång där med? alla tänderna som ska ut ska ju dras under denna 2 månaders långa tidsperiod. Bara att bita ihop kanske. Inse att vågorna kanske kommer på plats om ett tag. Alla kan inte vara bäst på allt. Man kan inte heller alltid lyckas på första försöket. Det är tur man har en familj som stöttar en när det är mycket. Pushar på lite lagom att det här kommer jag klara tilslut. Att man kan om man bara vill. Jag vill. Då var ju hälften gjort. Nu ska det bara klaras av med =) Med en början imorgon. Klippning med Nils står på schemat. Blir nog intressant =) 

Nu alldeles snart, om bara några minuter börjar Harry Potter och de vises sten på trean. Ska se iallafall en stund på den. Sedan blir det väl till att komma i säng relativt tidigt. Annars kommer jag defenitivt mer påminna om en zombie imorgon är den människan jag egentligen är. Inte att föredra. Nej men nu börjar ju filmen om en minut :O Måste kila =)

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att du har det bra hos Natta. Du får hälsa till alla. Ville bara säga att du är bjuden på Konfirmaton hos Anna.



Kram Kram

2009-04-14 @ 16:56:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0