Lördag, 4 April

Nej minsann, inga bilde ridga heller. xD Men kanske imorgon. Kanske.  Men är ioch försig inte hemma på knappt hela dagen. Men på kvällen så kanske. får väl se =)   

Idag har det iallafall vart helt underbart väder.  Trodde att jag skulle sova sjukt länge. Så blev det inte. Runt 8 vaknade jag xD fått en hel  massa gjort idag iallalfall =) Köpt skor, handlat  med mamma med. Vi körde runt med två stora kundvagnar. Båda var dessutom överfulla. Folk kollade konstigt, men men. De får man väl ta. Vi handlade faktiskt saker tills hästtävlingen imorgon =)  Ska sitta som domarsekreterare. NAtta ska va min assistent och visa siffrorna xD Det är alltså ingen "vanlig" hästtävling utan det handlar såklart om islandshästar. =) Det blir nog kul tror jag . = )

Har även vart en liten stund hos mormor & morfar idag. Kikade på deras nya soffa, drack lite kaffe och matade deras lilla hund med ost. =) Sån sötboll.

Nu har vi nästan precis druckit upp kaffet och ätit upp glassen med nougatsås. Snart väntar väl sängen. Eller nej. Soffan. Det är ganska bra att ha stor soffa. Så man kan sova i varsin ende utav den.  Men men. Återkommer imorgon.  =)


Take Care!

Kommentarer
Postat av: Natta

Älskade vädret som va idag, nästan sommar väder ju :O så härligt :D det kommer bli super skoj imon! :)

2009-04-04 @ 21:39:43
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0