Fredag, 3 April

Har inte lagt in glassbilderna än. Har knappt vart hemma på hela dagen faktiskt. Solen har skinit och himlen har vart klarblå. Man kan inte bli annat än glad av det. Är nu sjukt trött så tänkte strax krypa ner i sängen och sova faktiskt. Påsklov + lördag = sovmorgon. Skönt. Någon gång under morgondagen kommer även Natta. Trevlans =) 

Idag är det även ett år sedan Tokio Hotel skulle spelat i stockholm, ett år sedan jag flög för första gången, ett år sedan jag träffade min vän Sarah .  Det var minsann en trevlig dag ändå detdär.  =) Redan ett år sedan.. Hmm... 

Nepps, nu orkar jag inte mer =)    God natt! :D

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Natta

Och nu är jag här ;) hihi.

2009-04-04 @ 18:48:48
URL: http://thisisnatta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0